logo logo
НЭЭЛТТЭЙ ҮР ДҮН
  • СӨБ
  • ЕБС
Шилэн данс
  • Бидний тухай
    • Захирлын мэндчилгээ
    • Түүхэн замнал
    • Үйл ажиллагааны үндсэн чиг үүрэг
    • Бүтэц зохион байгуулалт
    • Гадаад харилцаа, төсөл хөтөлбөр
      • Гадаад харилцаа
      • Төсөл хөтөлбөр
    • Ололт амжилт
  • Мэдээ, мэдээлэл
    • Шинэ мэдээ
    • Шинэ элсэгчдэд
    • Бүх мэдээ
    • Архив
  • Үнэлгээний чиглэл
    • СӨБ
      • Багшийн ажлын гүйцэтгэлийн үнэлгээ
      • Сургалтын байгууллагын гүйцэтгэлийн үнэлгээ
      • Сургуульд бэлтгэгдсэн байдлын үнэлгээ
    • ЕБС
      • Боловсролын чанарын үнэлгээ
      • Багшийн ажлын гүйцэтгэлийн үнэлгээ
      • Сургалтын байгууллагын гүйцэтгэлийн үнэлгээ
    • Мэргэжлийн боловсрол
      • Багшийн ажлын гүйцэтгэлийн үнэлгээ
      • Сургалтын байгууллагын гүйцэтгэлийн үнэлгээ
        • Мэргэжлийн болон техникийн боловсролын сургалтын байгууллагын үйл ажиллагааны чанарын үнэлгээ зохион байгуулах удирдамж
    • Дээд боловсрол
      • Сургалтын байгууллагын эрэмбэ, чансаа тогтоох аргачлал
        • ДЭЭД БОЛОВСРОЛЫН СУРГАЛТЫН БАЙГУУЛЛАГЫН ЭРЭМБЭ ТОГТООХ АРГАЧЛАЛ-2023 (Гарын авлага)
    • PISA – Олон улсын үнэлгээ
      • PISA – Үнэлгээний тухай
        • PISA – Үнэлгээний тухай
      • PISA – Байгалийн ухаан
      • PISA – Математик
      • PISA – Унших чадвар
      • PISA – Цахим орчинд суралцахуй
  • Элсэлтийн шалгалт
    • Элсэлтийн шалгалт
    • Монгол хэл бичгийн шалгалт
    • ОУ-ын шалгалтын үнэлгээ дүйцүүлэх
  • Үнэлгээний үр дүн
    • СӨБ
      • БАГШИЙН гүйцэтгэлийн үнэлгээий үр дүн
      • БАЙГУУЛЛАГЫН гүйцэтгэлийн үнэлгээий үр дүн
      • Сургуульд бэлтгэгдсэн байдлын үнэлгээний үр дүн
    • ЕБС
      • БАГШИЙН гүйцэтгэлийн үнэлгээний үр дүн
      • БАЙГУУЛЛАГЫН үнэлгээний үр дүн
      • Боловсролын чанарын үнэлгээний үр дүн
    • Мэргэжлийн боловсрол
      • Багшийн ажлын гүйцэтгэлийн үнэлгээний үр дүн
      • Сургалтын байгууллагын гүйцэтгэлийн үнэлгээний үр дүн
    • Дээд боловсрол
  • Цахим ном
    • Хичээл сургалтын үр дүнг үнэлэх шалгуур
    • Хичээл, сургалтын үр дүнг үнэлэх шалгуурыг хэрэглэх зөвлөмж
  • Блокчейн
logo logo
Эхлэл Зөвлөгөөн

2017-02-15 /Нийтлэсэнeec.mn / 965

Монголын Хичээлийн Судалгааны Нийгэмлэгийн гишүүд “Хичээлийн судалгаа-Хичээлийн анализ”-ын чиглэлээр Япон улсад 2017 оны 01 сарын 27-оос 02 сарын 03 хүртэлх хугацаанд мэргэжил дээшлүүлээд ирсэн байна.

Уг сургалтын агуулгад Нагоя их сургуулийн профессоруудаас хичээлийн анализ болон түүний талаар мэдээлэл, лекц сонсох, Японы бага, дунд, ахлах ангийн судалгаат хичээл, сургуулийн орчинтой танилцах, Японы багш нартай хамтран Монголын ерөнхий боловсролын сургуулийн математикийн хичээлд видео анализ хийх дадлага ажил зэрэг шинэлэг, оновчтой үйл ажиллагаанууд багтсан байна.

Япон улсын Нагоя их сургуулийн профессорууд нь Хичээлийн анализын чиглэлээр судалгаа хийдэг бөгөөд тус сургууль дээр Хичээлийн анализын олон улсын төв байгуулахаар болсон байна. Энэхүү төв нь Индонез, Малайз, Солонгос, Хятад, Иран зэрэг олон улс орнуудтай хамтарсан хичээлийн чанарын харьцуулсан судалгаа хийх зорилготой ажээ.

Энэ удаагийн сургалтын судалгаанд Монгол улс хамтран оролцох, үүний тулд МУБИС, МБУС-ийг түшиглэн Хичээлийн анализ, оношлогооны төв байгуулах саналыг тавьж харилцан зөвшөөрснөөрөө чухал үр дүнтэй сургалт болсон гэж мэргэжилтнүүд хэллээ. Уг төв байгуулагдсанаар Монгол улс болон бусад улс орны хичээлийг харьцуулан судлах, хичээлийн чанарт анализ, оношлогоо хийх, ингэснээр хичээлийн сайжруулах арга зүй боловсруулах, үр дүнг түгээн дэлгэрүүлэх боломж бүрдэх юм. Мөн энэ чиглэлээр МУБИС болон Нагоя их сургуульд багш нарын мэргэжил дээшлүүлэх, хамтарсан сургалтууд  явуулах боломж бүрдэх юм.

Сургалтын хугацаанд багийн гишүүдийг Нагоя Их сургуулийн ерөнхийлөгч MATSUO Seiichi хүлээн авч уулзжээ. Багийн бүрэлдэхүүнд БҮТ-ийн мэргэжилтнүүд, МБУС-ийн хөтөлбөрийн албаны дарга Т.Ганбаатар, МБУС-ийн тэнхимийн эрхлэгч Н.Наранцогт, МУБИС-ийн Лицей сургуулийн багш Ц.Оюунбат, Боловсрол судлалын төвийн профессор Ц.Нямжав, Боловсролын Зээлийн сангийн захирал, МУБИС-ийн удирдах зөвлөлийн гишүүн П.Лхагвасүрэн болон УБ хот хөдөө орон нутгийн ерөнхий боловсролын сургуулийн захирал, менежер, багш нарын төлөөлөл бүхий нийт 11 хүн хамрагдсан байна.

 

 

Share Post
ЭЛСЭЛТИЙН ЕРӨНХИЙ ШАЛГАЛТЫН ТӨ...
МЭРГЭЖЛЭЭ ХЭРХЭН СОНГОХ ВЭ?

Comments are closed

Шинэ мэдээлэл

  • “Элсэлтийн шалгалт-2025” МАТЕМАТИК нээлттэй даалгавар /4-р хэсэг/2025-05-07
  • “Элсэлтийн шалгалт-2025” МАТЕМАТИК нээлттэй даалгавар /3-р хэсэг/2025-05-07
  • “Элсэлтийн шалгалт-2025” МАТЕМАТИК нээлттэй даалгавар /2-р хэсэг/2025-05-07
  • “Элсэлтийн шалгалт-2025” МАТЕМАТИК нээлттэй даалгавар /1-р хэсэг/2025-05-07
  • УЛСЫН ШАЛГАЛТЫН ХУРААНГУЙ БЛЮПРИНТ-20252025-04-23
  • Хүүхдийн цэцэрлэгийн багшийн ажлыг үнэлэх гүйцэтгэлийн үнэлгээний хураангуй блюпринт2025-04-07
  • “Багшийн ажлын гүйцэтгэлийн үнэлгээ-2025” шалгалтын хураангуй блюпринт /8-р анги/2025-04-07
  • “Багшийн ажлын гүйцэтгэлийн үнэлгээ-2025” шалгалтын хураангуй блюпринт /12-р анги/2025-04-07
  • “Багшийн ажлын гүйцэтгэлийн үнэлгээ-2025” шалгалтын хураангуй блюпринт /11-р анги/2025-04-07
  • “Багшийн ажлын гүйцэтгэлийн үнэлгээ-2025” шалгалтын хураангуй блюпринт /10-р анги/2025-04-07
  • “Багшийн ажлын гүйцэтгэлийн үнэлгээ-2025” шалгалтын хураангуй блюпринт /9-р анги/2025-04-07
  • “Багшийн ажлын гүйцэтгэлийн үнэлгээ-2025” шалгалтын хураангуй блюпринт /7-р анги/2025-04-07

Бидний тухай

  • Захирлын мэндчилгээ
  • Түүхэн замнал
  • Үйл ажиллагааны үндсэн чиг үүрэг
  • Бүтэц зохион байгуулалт
  • Гадаад харилцаа
  • Төсөл, хөтөлбөр
  • Ололт амжилт

Зөвлөгөө тусламж

  • ЭЕШ-ын онлайн бүртгэл
  • ЭЕШ өгөхөд анхаарах зүйл, хариултын хуудастай хэрхэн ажиллах, шууд засалтын шилэн технологи
  • Нээлттэй даалгаврын санд нэвтрэх
  • Хөгжлийн бэрхшээлтэй иргэдэд өгөх зөвлөмж
  • Хөгжлийн бэрхшээлтэй иргэдэд өгөх зөвлөмж 2

Бидэнтэй холбогдох

Улаанбаатар хот, Сүхбаатар дүүрэг, Энхтайваны өргөн чөлөө -10, Боловсролын үнэлгээний төвийн байр
7011 9498, 7577 9498
info@eec.mn
facebook.com/eec.mn
© Created by  8theme - Power Elite ThemeForest Author.